Event: IHMpact Your Business
26 november | Vad triggar Gen Z?
Få en unik inblick i hur Sveriges största mediehus jobbar med att fånga de unga på TikTok.
Hur ska varumärken resonera? Kan man konvertera från TikTok? Vad kan vi lära av de som når flest?
Hör Therese Stalén, marknadschef på Aftonbladet, berätta om utmaningen med att förstå vad som engagerar den nya generationen och hur de gör innehåll som skapar värde för Gen Z.
Dessutom lanserar vi IHMpact Report - Svenskarnas syn på kompetens och livslångt lärande.
Seminariet modereras av Ricki Petrini.
ANMÄL DIG HÄR
Möt Experterna på scen
Therese Stalén
Marknadschef
AFTONBLADET
Ricki Petrini
Moderator, och Ordförande i IHM Advisory Board
Dagens upplägg
Varmt välkommen till IHM Business School i Göteborg.
11:30 Lättsam lunch och nätverksmingel med möjlighet att prata med utbildningsrådgivare och branschkollegor.
12:00 Seminarium | IHMpact Your Business på plats på IHM i Göteborg.
13:00 Kaffe och fortsatt nätverksmingel - reflektera över seminariet ihop eller ta en kaffe i farten.
BOKA DIN BILJETT HÄR
Begränsat antal platser.
12:00 IHMpact Your Business - koppla upp dig från valfri plats och delta i webinaret på länk. Eventet sänds via Youtube och du har möjlighet att ställa frågor och interagera med experterna och de andra deltagarna.
BOKA DIN BILJETT HÄR
Kommande events
23 MAJ | Trendspaning med Kairos future
Eventet har passerat
22 OKTOBER: Vägen till suveräna säljresultat
Eventet har passerat.
26 NOVEMBER: Vad triggar Gen Z?
Aftonbladets marknadschef Therese Stalén pratar om hur de lyckas nå Gen Z via TikTok - och hur du kan göra detsamma. Vi lanserar också IHMpact Report där 2000 svenskar uttalat sig om karriär och kompetensväxling.